Powered By Blogger

Sunday 13 October 2013

Ek neem 'n kort kursus in Kreatiewe Skryfkunde. Ons is nege studente in die klas en nou die dag het ons 'n oulike aktiwiteit gedoen. Almal moes op 'n stuk papier 'n klompie sinne neerskryf, enige iets wat jy aan kan dink. Daarna moes almal hul verskillende sinne uitskeur en toe is dit verdeel onder mekaar. Dan sit jy met paar verskillende mense se verskillende sinne. Die opdrag is toe om 'n gedig daaruit te maak. Jy mag een sin herhaal, een nuwe sin byvoeg en jy moes 'n titel uitdink. Hier is die resultaat:

Dadels

Soos ’n hanswors op die grond staan hy op sy knieĆ« voor haar
Jy is die dadels in my slaai
Ek slurp die inspirasie soos moedersmelk

’n Waterval vloei uit my pen

Die druppels sprankel soos ’n see diamante in die blik van die son

Veters vlieg om die hekke van my vere

Soos ’n hanswors op die grond staan hy op sy knieĆ« voor haar


Not too shabby hey Nige?

No comments:

Post a Comment